Yaşar Tunagür Hocaefendi

Onun yaptığı o coşkun konuşmalar, o güne kadar duyduğum en içten ve en samimi konuşmalardı. Hutbelerinde muhakkak sahabeden örnekler verirdi. Ben zaten sahabe aşığı idim. Bu da beni onu dinlemeye koşturan sebeplerden biriydi.

  • @YasarTunagur

  • Kategoriler

  • Güncelliğini yitirmiş bazı konular kaldırılmaktadır (Ücetsiz site olmasından dolayı kısıtlama yapılıyor) anlayışınız için çok teşekkürler
    Sitemizdeki linkleri veya Videoları açamayanlar Dns lerini 208.67.222.222 208.67.222.220 Yapsınlar

Türk okullarını kuranlardan Allah razı olsun

Posted by tunagor 18/02/2013

Ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses, Irak’ın kuzeyindeki Erbil’de bulunan Işık Üniversitesi’ne sürpriz bir ziyarette bulundu.

Fezalar Eğitim Kurumları Genel Müdürü Talip Büyük ve Işık Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Öztaş tarafından karşılanan Tatlıses, Türk okullarından övgüyle söz etti. Türk okullarının yurtdışındaki başarılarından haberdar olduğunu ifade eden Tatlıses, “Hizmetler hepimizi gururlandırıyor. Allah’tan bu başarıların devamını diliyorum. Sağ olun, var olun.” dedi. Üniversitedeki sınıfları gezen Tatlıses, “Cehaleti sevmiyorum. Cehaletle bir yere varılmaz. Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. Ben okuyamadım ama 2 bin öğrencilik bir okul açabildim. Allah bu zinciri kurandan razı olsun. Bu çok büyük bir zincirdir. Asya, Avrupa, Amerika’ya kadar uzanıyor. Bu Türkiye Cumhuriyeti için çok önemlidir. Ayrıca büyük bir sevap.” ifadelerini kullandı. Sanatçının üniversiteye bu ziyaretinin öğrenciler için büyük moral olacağını söyleyen Genel Müdür Büyük’e, Tatlıses, “Asıl bana moral oldu.” sözleriyle karşılık verdi. Ticaret amaçlı Erbil’e sıkça gelen ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses, önceki ziyaretinde sanatçı Şivan Perver ile buluşmuştu.

Tatlıses’i ağlatan sürpriz

Öğrencilerin de büyük ilgi gösterdiği İbrahim Tatlıses’i rektörlük binası girişinde bir sürpriz bekliyordu. Bu yıl düzenlenecek Uluslararası Türkçe Olimpiyatları’na hazırlanan Geylan Tahir Enver isimli 7. sınıf öğrencisi, Tatlıses’in seslendirdiği ‘Yaradan Var’ adlı uzun hava parçasıyla onu karşıladı. Gözyaşlarına hâkim olamayan sanatçı, ‘Ağam Olasan Ömer’ türküsüne de gözyaşları içerisinde eşlik etmeye çalıştı.

Üniversite çıkışında yüzlerce öğrenci sanatçı ile fotoğraf çektirmek için yarıştı. Onların bu talebini geri çevirmeyen Tatlıses, toplu fotoğraf çektirdikten sonra üniversiteden ayrıldı. Kendisine gösterilen ilgiden dolayı çok mutlu olduğunu söyleyen Tatlıses, “Buraya gelmekten şeref duydum.” diye konuştu.

Bir Cevap Yazın

 
