Yaşar Tunagür Hocaefendi

Onun yaptığı o coşkun konuşmalar, o güne kadar duyduğum en içten ve en samimi konuşmalardı. Hutbelerinde muhakkak sahabeden örnekler verirdi. Ben zaten sahabe aşığı idim. Bu da beni onu dinlemeye koşturan sebeplerden biriydi.

  • @YasarTunagur

  • Kategoriler

  • Güncelliğini yitirmiş bazı konular kaldırılmaktadır (Ücetsiz site olmasından dolayı kısıtlama yapılıyor) anlayışınız için çok teşekkürler
    Sitemizdeki linkleri veya Videoları açamayanlar Dns lerini 208.67.222.222 208.67.222.220 Yapsınlar

Kutlu Doğum programında 300 kişilik salonu bin 500 kişi doldurdu

Posted by tunagor 29/04/2011

Elmadağ’da düzenlenen Kutlu Doğumu programında ilgi büyük olunca 300 kişilik salonu bin 500 kişi doldurdu. Program sonundu davetliler Sakal-ı Şerif’i görme imkanı yakaladı. Elmadağ Kurtuluş İlköğretim Okulu kapalı spor salonunda gerçekleyen programa Elmadağ Kaymakamı Ejder Sarıçiçek, Belediye Başkanı Gazi Şahin, daire amirleri ve çok sayıda davetli katıldı. Katılım büyük olunca 300 kişilik salon bin 500 kişi ile doldu. Programa ilk olarak Kur’an-ı Kerim okunmasıyla başlandı. Kur’an-ı Kerim Güzel Okuma Dünya İkincisi Mehmet-Fatih Bilir kardeşler, dinleyenlere Kur’an ziyafeti sundu. Konuşmacı Üçler Avcı, peygamber sevgisine ilişkin konuşma yaptı. En çok salavat, en güzel şiir okuyan ve en güzel mektup yazan çocuklara, Pusula Çınar Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Onursal Başkanı Ekrem Güzel hediyelerini verdi. 4 yaşındaki Şeyma Balıkçı, okuduğu bir milyondan fazla salavatla birinci oldu. Küçük Şeyma, sahnede sunucunun isteğini kırmayarak salavat okudu. Peygamber Efendimiz (sav) için okunan milyonlarca salavat ve üç yüz hatm-i şerif için İlçe Müftüsü Yusuf İzzettin Kara dua etti. İlahilerin okunduğu, sinevizyon ve semazen gösterilerinin de yapıldığı programda davetliler, Sakal-ı Şerif’i görme imkanı yakaladı. Bazı katılımcılar, Sakal-ı Şerif’e dokunmanın heyecanıyla baygınlık geçirdi.

Yorum bırakın