Yaşar Tunagür Hocaefendi

Onun yaptığı o coşkun konuşmalar, o güne kadar duyduğum en içten ve en samimi konuşmalardı. Hutbelerinde muhakkak sahabeden örnekler verirdi. Ben zaten sahabe aşığı idim. Bu da beni onu dinlemeye koşturan sebeplerden biriydi.

  • @YasarTunagur

  • Kategoriler

  • Güncelliğini yitirmiş bazı konular kaldırılmaktadır (Ücetsiz site olmasından dolayı kısıtlama yapılıyor) anlayışınız için çok teşekkürler
    Sitemizdeki linkleri veya Videoları açamayanlar Dns lerini 208.67.222.222 208.67.222.220 Yapsınlar

Feza Koleji, YGS’de zirveyi kaptırmadı

Posted by tunagor 29/04/2011

Özel Feza Eğitim Kurumları, YGS’de 6 puan türünde Samsun birinciliklerini kimseye kaptırmadı. Feza Liseleri Müdürü Yahya Ceylan, bireysel ve kitlesel başarıda önceki yılları aratmayacak şekilde tüm dereceleri topladıklarını söyledi. Samsun’da eğitim alanında başarıları ile birlikte adından sıkça söz ettiren Özel Feza Eğitim Kurumları, YGS’de bir ilke daha imza attı. Dün açıklanan sınav sonuçları ile Fezalı Ahmet Said Ak Türkiye 22.’si, 6 puan türünde de Samsun birincisi oldu. Feza Liseleri Müdürü Yahya Ceylan, Türkiye geneli ilk 100’e girme başarısı gösteren Ahmet Said Ak ile Enes Eskin’in yanı sıra ailesi, öğretmenleri ve okul idarecilerini tebrik etti. Türkiye geneli YGS 6 puan türünde Türkiye 22.’si ve Samsun birincisi olan Ahmet Said Ak ise bu başarıyı ailesi ve öğretmenlerine borçlu olduğunu söyledi. “LYS için zaman daraldı. Son güne kadar elimden geldiğince yine arkadaşlarımla dayanışma içinde çalışacağım.” diyen Ak, “YGS başarımı LYS’de de sürdürmek istiyorum. Başarılı olmamda çok büyük destekleri bulunan ailem ve öğretmenlerime teşekkür ediyorum.” dedi. Feza Lisesi’nde düzenlenen törene Samsun’un zirvesinde yer alan öğrenciler, aileleri, öğretmen ve okul idarecileri katıldı.

Bir Cevap Yazın

 
